Social Media Manager bij Albert Heijn Vleuterweide

Albert Heijn Vleuterweide is al vroeg ingehaakt op de mogelijkheden die de opkomst van social media ons gaven. Om ons filiaal zo goed mogelijk op de kaart te zetten werd er een driekoppig collectief opgezet die deze kanalen onderhield. Hierop werd veel aandacht besteed aan AH-gerelateerde acties, lokale evenementen en winacties.

Op basis van het succes van de inzet van social media in ons filiaal, werd ik in 2012 gevraagd mee te schrijven aan een social media-protocol voor alle AH-filialen van de franchiser waar AH Vleuterweide ook onder valt, de Hans Geveling Holding. Die omvatte toendertijd acht filialen. Dit protocol richtte zich vooral op de introductie van Twitter en Facebook, hoe je dit wel en niet in kan zetten, het duiden van richtlijnen en tips op het gebied van exposure, spelfouten en taalgebruik.

De Facebookpagina bleef de jaren daarna gestaag groeien en is als early adapter nu één van de meest gelikede en gevolgde lokale pagina’s van de blauwe grootgrutter. Dit is vooral bereikt door het meegaan met de online vooruitgang, de balans tussen lokale betrokkenheid en originele zelfgecreëerde content verspreid over de geschikte social media-kanalen.

Print
Daarnaast heb ik als designer verschillende print-uitingen gemaakt voor in de winkel, wijkkranten en advertenties. Een selectie hiervan is hier te vinden.

Albert Heijn Vleuterweide op Facebook
Albert Heijn Vleuterweide op Twitter
Albert Heijn Vleuterweide op Instagram

             

Verse sushi. Dagelijks vers, door ervaren sushi chefs bereid. Gewoon bij @ahvleuterweide

Een video die is geplaatst door Albert Heijn Vleuterweide (@ahvleuterweide) op


Er komt een zomers weekend aan!☀️ Haal alles voor de barbecue in huis bij @ahvleuterweide

Een foto die is geplaatst door Albert Heijn Vleuterweide (@ahvleuterweide) op

Easy as that! Check nu je persoonlijke bonusaanbiedingen in onze winkel!

Een video die is geplaatst door Albert Heijn Vleuterweide (@ahvleuterweide) op

🎃👻 #halloween #happyhalloween

Een foto die is geplaatst door Albert Heijn Vleuterweide (@ahvleuterweide) op